Strona główna / Szkolenia / Szkolenia Business English / BE6: ENGLISH FOR TELEPHONING
BE6: ENGLISH FOR TELEPHONING
Tryb: | Szkolenie otwarte/zamknięte |
Stopień kursu: | Poziom średniozaawansowany |
Czas trwania: | 2 dni – 12 godzin lekcyjnych |
Liczba uczestników: | 4 - 10 osób |
Cena netto/osoby: | 370 PLN |
Wymagania wstępne dla uczestników
Minimalny poziom wyjściowy wg European Framework: A2
Cel kursu:
- Opanowanie najczęściej używanych słów i zwrotów potrzebnych do telefonowania
- Poznanie, wybór i przyswojenie charakterystycznych fraz telefonicznych
- Zdobycie praktyki w użyciu w/w fraz
- Praktyczne opanowanie umiejętności rozmowy telefonicznej po angielsku
- Podniesienie kompetencji językowej w zakresie rozumienia ze słuchu
Program szkolenia:
- Odbieranie telefonu z zagranicy, łączenie, zostawianie wiadomości, udzielanie krótkiej informacji.
- Umawianie spotkań przez telefon.
- Załatwianie bieżących problemów przez telefon (opis błędu na fakturze, pytania o datę dostawy towaru, etc.)
- Literowanie, powtarzanie komunikatu, prośby o wyjaśnienie.
- Raportowanie.
- Informowanie o czyjejś nieobecności.
- Wyjaśnienia i opis procesów.
- Składanie zamówienia.
- Skargi i zażalenia.
- Prośba o informację.
- Idiomy telefoniczne i czasowniki frazowe.
W trakcie kursu uczestnicy:
- Przećwiczą rozmowy telefoniczne w najczęstszych biurowych kontekstach.
Adresaci szkolenia:
- Wszyscy pracownicy chcący przełamać barierę przed odbieraniem telefonu z zagranicy lub telefonowaniem do innego kraju.