Tematy szkoleń:
- MS01: STANDARDY PRACY W MICROSOFT OFFICE
- MS02: PROFESJONALNY SKŁAD TEKSTU W MICROSOFT WORD
- MS03: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM
MICROSOFT OFFICE - MS04: PREZENTACJA BIZNESOWA
W MICROSOFT POWERPOINT - MS05: ORGANIZACJA PRACY, ZARZĄDZANIE
INFORMACJĄ I KOMUNIKACJA Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI MICROSOFT OFFICE - MS06: SYSTEM ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH
NA PRZYKŁADZIE MICROSOFT ACCESS - MS07: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT PROJECT - MS08: TWORZENIE SCHEMATÓW BIZNESOWYCH
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT VISIO - MS09: DODATKOWE PRODUKTY, USŁUGI MICROSOFT OFFICE 365
- MS10: MICROSOFT EXCEL – KURS ŚREDNIOZAAWANSOWANY
- MS11: MICROSOFT EXCEL – KURS ZAAWANSOWANY
- MS12: ANALIZA DANYCH W MICROSOFT EXCEL Z WYKORZYSTANIEM LISTY I TABEL PRZESTAWNYCH WRAZ Z WPROWADZENIEM DO POWERPIVOT
- MS13: MICROSOFT EXCEL POWER BI – ANALIZA I RAPORTOWANIE POWERPIVOT, POWERQUERY, POWERVIEW
- MS14: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM POWER BI DESKTOP
MS01: STANDARDY PRACY W MICROSOFT OFFICE
Tryb: | Szkolenie zamknięte |
Stopień kursu: | Poziom podstawowy, średniozaawansowany |
Czas trwania: | 2 dni - 16 godzin lekcyjnych |
Liczba uczestników: | Maksymalnie 10 osób |
Najbliższe szkolenia: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Cena szkolenia zamkniętego: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Wymagania wstępne dla uczestników
Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemu Windows i aplikacji Microsoft Office.
Cel kursu:
- Wyrównanie poziomu wiedzy pracowników firmy
- Poznanie prawidłowych zasad pracy z podstawowymi aplikacjami Microsoft Office
- Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie szybkiego i efektywnego tworzenia dokumentów, kalkulacji i prezentacji
Program szkolenia:
- Edycja tekstu w Microsoft Word
- Zasady wprowadzania, kontroli i formatowania tekstu
- Praca z wbudowanymi szablonami i stylami - Przygotowanie do wydruku (Nagłówek i stopka; Ustawienia wydruku)
- Zasady pracy z arkuszem Microsoft Excel
- Poruszanie się po arkuszu
- Typy danych; Rodzaje adresowania obszarów
- Praca z wieloma arkuszami (kopiowanie, przenoszenie, formuły)
- Popularne formuły obliczeniowe i funkcje
- Tabele i wykresy
- Autofiltry i sortowanie danych
- Przygotowanie do wydruku
-
Prezentacja danych w Microsoft PowerPoint
- Zasady tworzenia prawidłowej prezentacji
- Tworzenie podstawowych slajdów
- Formatowanie z wykorzystaniem wbudowanych motywów
- Wbudowane przejścia i animacje slajdów
- Przygotowanie do pokazu
- Funkcjonalności w Microsoft Office
- Wymiana danych
- Odzyskiwanie dokumentów i wersji
- Praca z motywami
W trakcie kursu uczestnicy:
- Nauczą się prawidłowej edycji tekstu, zasad tworzenia kalkulacji i prezentacji
- Poznają mechanizmy przyspieszające i zwiększające efektywność pracy w aplikacjach Microsoft Office
- Przećwiczą metody szybkiego formatowania dokumentów, wykorzystując podstawowe funkcjonlaności aplikacji i elementy wspólne Microsoft Office
- Zdobędą umiejętności pozwalające na swobodną wymianę informacji pomiędzy aplikacjami Microsoft Office
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy dowolnych działów, którzy na co dzień odpowiedzialni są za przygotowywanie dokumentów w Microsoft Office