Tematy szkoleń:
- ME1: INŻYNIER MENADŻEREM – ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ MENADŻERSKI Z INSIGHTS DISCOVERY™
- ME2: INŻYNIER MENADŻEREM – EFEKTYWNA KOMUNIKACJA KLUCZEM DO SUKCESU
W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM - ME3: INŻYNIER MENADŻEREM – DELEGOWANIE
I ASERTYWNE EGZEKWOWANIE ZADAŃ - ME4: INŻYNIER MENADŻEREM – "KWESTIA CZASU", ORGANIZACJA PRACY I WYKONYWANIE ZADAŃ POD PRESJĄ CZASU
- ME5: MENADŻER COACHEM – SKUTECZNE ROZWIJANIE POTENCJAŁU PRACOWNICZEGO
- ME6: MENADŻER MEDIATOREM – JAK KONSTRUKTYWNIE ROZWIĄZYWAĆ KONFLIKTY W ZESPOLE
- ME7: MENADŻER LIDEREM – NAWYKI SKUTECZNEGO LIDEROWANIA
ME5: MENADŻER COACHEM – SKUTECZNIE ROZWIJANIE POTENCJAŁU PRACOWNICZEGO
Tryb: | Szkolenie otwarte / zamknięte |
Stopień kursu: | Poziom zaawansowany |
Czas trwania: | 1 dzień – 8 godzin lekcyjnych |
Liczba uczestników: | 8 - 16 osób |
Najbliższe szkolenia: | TERMINARZ |
Cena netto szkolenia otwartego/osoby: | Otwarte: 850 PLN |
Cena szkolenia zamkniętego: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Wymagania wstępne dla uczestników
Brak
Cel kursu:
Wyniki badań skuteczności menadśerskiej jednoznacznie wskazują, że to co różni dobrych menadśerów od bardzo dobrych menadśerów, to zdolność rozwijania ludzi bezpośrednio raportujących. Budowanie kompetentnego zespołu, utrzymanie w zespole pracowników z wysokim potencjałem, stanowi poważne wyzwanie kierownicze, szczególnie w dobie rynku pracy pracownika. Sprostanie temu wyzwaniu będzie możliwe po ukończeniu szkolenia, które rozwija zdolności prowadzenia rozmów coachingowych z pracownikami. Udział w szkoleniu pozwoli osiągnąć kolejny poziom kompetencji kierowniczych dla menadśerów – inżynierów, którzy pragną skutecznie realizować swoje zadania.
Program szkolenia:
- Coaching narzędzie kierownika czy filozofia życia?:
- Czym coaching jest a czym nie jest?
- Kiedy korzystać z coachingu?
- Co trzeba wiedzieć o zmianie postaw, aby skutecznie prowadzić coaching?
- Kontrakt coachingowy, czyli fundament rozmowy coachingowej
- Modele rozmów coachingowych:
- AID
- GROW
- 5 Q
- GAP
- Trening umiejętności komunikacyjnych, przydatnych w coachingu:
- Trzy poziomy słuchania
- Mocne pytania
- Metafora
- Skalowanie
- Ramy odniesienia gdyby
- Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w trakcie rozmów coachingowych:
- Opór - naturalna reakcja na zmianę
- Oswajanie problemu i poszerzanie strefy komfortu
- Transparentność i akceptacja
W trakcie kursu uczestnicy:
- Zdobędą bazowe kompetencje coachingowe, umożliwiające prowadzenie rozmów rozwojowych z pracownikami
- Wzmocnią pewność siebie w relacjach kierownik – pracownik
- Nabędą umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, które mogą pojawić się w rozmowach z pracownikami,
- Zwiększą skuteczność prowadzenia rozmów rozwojowych w trakcie ocen pracowniczych
- Odkryją sposoby docierania do emocji pracowników, które budują zaangażowanie pracownicze
Metody szkoleniowe:
- Action learning
- Sesje demo
- Akwarium
- Film
- Studia przypadków
- Dyskusja moderowana
Adresaci szkolenia:
- Kadra menadżerska
- Osoby zarządzające zespołami
- Inżynierowie
- Właściciele firm