Wykorzystywanie cookies
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny internetowej wykorzystujemy pliki cookies w celu optymalizacji jej funkcjonalności i zapewnienia komfortu użytkowania. Strona używa również pliki cookies pochodzące od podmiotów trzecich. Więcej informacji można uzyskać w naszej
"Informacji dotyczącej ochrony danych osobowych"
oraz
"Warunkach korzystania ze stron internetowych".

Zamknięcie okienka oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
x
Strona główna / Szkolenia / Szkolenia menadżerskie / SZKOLENIE ME2: INŻYNIER MENADŻEREM – EFEKTYWNA KOMUNIKACJA KLUCZEM DO SUKCESU W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM

ME5: MENADŻER COACHEM – SKUTECZNIE ROZWIJANIE POTENCJAŁU PRACOWNICZEGO

Tryb: Szkolenie otwarte / zamknięte
Stopień kursu: Poziom zaawansowany
Czas trwania: 1 dzień – 8 godzin lekcyjnych
Liczba uczestników: 8 - 16 osób
Najbliższe szkolenia: TERMINARZ
Cena netto szkolenia otwartego/osoby: Otwarte: 850 PLN
Cena szkolenia zamkniętego: Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym

Wymagania wstępne dla uczestników

Brak


Cel kursu:

Wyniki badań skuteczności menadśerskiej jednoznacznie wskazują, że to co różni dobrych menadśerów od bardzo dobrych menadśerów, to zdolność rozwijania ludzi bezpośrednio raportujących. Budowanie kompetentnego zespołu, utrzymanie w zespole pracowników z wysokim potencjałem, stanowi poważne wyzwanie kierownicze, szczególnie w dobie rynku pracy pracownika. Sprostanie temu wyzwaniu będzie możliwe po ukończeniu szkolenia, które rozwija zdolności prowadzenia rozmów coachingowych z pracownikami. Udział w szkoleniu pozwoli osiągnąć kolejny poziom kompetencji kierowniczych dla menadśerów – inżynierów, którzy pragną skutecznie realizować swoje zadania.


Program szkolenia:

  • Coaching narzędzie kierownika czy filozofia życia?:
    • Czym coaching jest a czym nie jest?
    • Kiedy korzystać z coachingu?
    • Co trzeba wiedzieć o zmianie postaw, aby skutecznie prowadzić coaching?
    • Kontrakt coachingowy, czyli fundament rozmowy coachingowej
  • Modele rozmów coachingowych:
    • AID
    • GROW
    • 5 Q
    • GAP
  • Trening umiejętności komunikacyjnych, przydatnych w coachingu:
    • Trzy poziomy słuchania
    • Mocne pytania
    • Metafora
    • Skalowanie
    • Ramy odniesienia gdyby
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w trakcie rozmów coachingowych:
    • Opór - naturalna reakcja na zmianę
    • Oswajanie problemu i poszerzanie strefy komfortu
    • Transparentność i akceptacja

W trakcie kursu uczestnicy:

  • Zdobędą bazowe kompetencje coachingowe, umożliwiające prowadzenie rozmów rozwojowych z pracownikami
  • Wzmocnią pewność siebie w relacjach kierownik – pracownik
  • Nabędą umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, które mogą pojawić się w rozmowach z pracownikami,
  • Zwiększą skuteczność prowadzenia rozmów rozwojowych w trakcie ocen pracowniczych
  • Odkryją sposoby docierania do emocji pracowników, które budują zaangażowanie pracownicze

Metody szkoleniowe:

  • Action learning
  • Sesje demo
  • Akwarium
  • Film
  • Studia przypadków
  • Dyskusja moderowana

Adresaci szkolenia:

  • Kadra menadżerska
  • Osoby zarządzające zespołami
  • Inżynierowie
  • Właściciele firm

Zaprojektuj swoje szkolenie / zadaj pytanie

* - oznacza pola wymagane.
SEW-EURODRIVE